so ein schöner tag

jag vaknade vid halv12, la mig i soffan & kolla på gustaf 2 - me love barnfilmer haha. Sen hade pappa lagat lunch till moi så nu sitter jag och käkar den - grillspett med pommes & ngn sås (Y). Hade tänkt att skriva religionsuppsatsen nu om en stund, har knappt börjat med den.. Sen ska jag & mamma KANSKE till nova lund & köpa skor till mig, hade tänkt att träna idag med eftersom jag & natta nt va så taggade på gymmet igår, slöade mest haha! Sen imorgon flyttar familjen hem till kerstin & kmmr nt hem förrens 10veckor, vi ska ju renovera hela huset. Eller ja. Byggarna, blir säkert skit niice när det är klart!


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback