15 sanningar om mig

1. Jag är livrädd att jag ska förlora arvid
2. & farmor..
3. jag gillar inte djur
4. jag har gjort 70 situps varje kväll i 2 veckor för jag inte alls är nöjd med min kropp. Mitt självförtoende suger för det mesta.
5. Jag oroar mig för hur min framtid kommer att se ut
6. Ibland får jag dåligt samvete över att jag inte kan gråta när jag tänker på farfar
7. jag älskar disney & barnfilmer/program
8. Jag vill inte prova att röka för jag är rädd att jag ska tycka om det & bli beroende. Även för farfars skull..
9. Hur mycket jag än försöker kan jag inte sluta ta åt mig / oroa mig över vad folk säger / tycker om mig.
10. Ibland kommer jag in i deprimeringsperioder. Om en dålig sak händer en dag kan jag va deprimerad en hel dag, just nu är jag inne i en sån.
11. Ibland vill jag inte smsa någon bara för att jag inte vill vara jobbig, för att låta personen vara.
12. Döden skrämmer mig
13. Utan min familj, kompisar & pojkvän är jag inget.
14. Ibland tycker jag att jag är dryg
15. Jag borde plugga nu egenligen.


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback