pluggisdag!

idag är det söndag = massa plugg. Hade inte skrivit något på religionsuppsatsen innan helgen & nu är den snart finitio! Ska bara få till lite egna åsikter och kolla upp lite mer källor. Har redan skrivit 2sidor som var minst, men vill gärna sätta ett VG men får se hur det blir. Har dock mycket kvar på fysiken men palla whina, haha. Har typ inte gjort så mycket denna helgen, fjäskat för mamma & pappa genom att hjälpa till en massa där hemma. Målat plankor, sorterat massa grajjor inför "flytten" osv. Nu har vi bosatt oss här i Kerstins lägenhet, känns som vi är på semester men ändå inte. Men när vädret är fint här i hamnen är dt asnice utsikt! Imorgon tror jag att det blir gymmet efter skolan eller så får jag pallra mig ut och springa en runda - måste ta tag i träningen även om jag inte är hemma. Nu ska jag dricka något och sen lägga mig i soffan med värmekudde på magen - heemsk mensvärk!


haha random bild, men somsagt inte min dator,
min ska fixas imorgon llr ngn annan dag i veckan

Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback