das weekend!

kass uppdatering.. Men har haft mkt annat för mig (a)
i fredags efter skolan tränade jag&natta som vanligt, sen hem & duscha -> fix. Halv6 kom pernilla hit så stack vi till viking med anton & krille, åt kebabpizza i solen :D. Sen vidare till stranden, väntade på folket & sen gick vi vidare. Yrade runt en massa, sen va dt dags & sticka hem. Jag & Pernilla fick för oss att gå runt halva lomma utan skor (Y). Nilla "filmade" mitt & antons fyllesnack (eller ja, snarare mitt) när vi snackade om fil & träd & pumba haha! trevlig kväll iallafall ♥
Halv1 kom vi hem till nilla & la oss direkt, kunde dock inte somna förrens 03:45. Vakna igen vid 10, stack hem & fräschade upp mig. Skulle till malmö med natta halv1 egentligen, men hittade inte mina nycklar, så tog bussen tio över istället. Vi hade en mysig dag på stan, va lite bakis men lyckades hitta en balklänning ändå! Solade på stortorget, på "statyn" fick flashbacks från första gången jag träffa arvid, thihi. Sen tänkte vi att bussen borde gå från centralen prick, men det gjorde den inte på helger (ha haa) så vi gick från centralen till värnhem! Yr, men nice dag. Som alltid med min bästavän ♥
Sen händelserna idag vill jag helst glömma, fick träffa min kusin ett tag iaf ♥

 
g å r d a g e n s   i n k ö p, 50:- /st
+
5pack stringtrosor för 50:-

Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback