work it, work it, work it

Igår kväll frågade jag mamma om hon kunde väcka mig klockan tio för att jag ville träna innan halv1. Visst sa hon då. Imorse väckte hon mig kl. 9 & sa; skulle jag väcka dig klockan nio eller tio? - ajja då får du sova en timme till. Så det gjorde jag. Efter jag tränat snackade jag & natta lite i telefon. När vi ätit stack jag & mamma & pappa till huset för att jag skulle tjäna lite pengar. 40kr / timme, så tjänade 160. Riktigt trött nu & känner att jag borde tjänat mer än så. Har precis duschat och hällt i citron i håret - ska blekas! Har haft det i en halv timme nu så får väl tvätta ur det snart. Imorrn blir det burlövcenter med natta, vi ska cykla dit duktiga som vi är. Ikväll vet jag inte vad som händer är såååå öm i hela kroppen av träning och alla stenar, gips och allt skit jag burit.


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback