seegt internet

Ska snart ta fram något att äta, sen ringer förhoppningsvis natta - vi ska leka idag. Nu är mina kära kusiner i grekland. Fuuuuuuuuuuusk! I'll miss them. Igår på kvällen bestämmde jag&natta oss för att gå ut en stund, så vi skulle gå emot varandras hus. Men det slutade med att jag hann enda hem till henne & då skulle hon precis börja gå haha. Wellwell vi gick omkring & muppade oss på lekplatser runt i lomma (eller ja.. Två stycken) Sen frös jag eftersom jag bara hade på mig den randiga tröjan jag köpte igår & leggins. När jag kom hem nördade jag datorn ett tag. Sen bestämmde jag mig för att måla naglarna vid ett på natten (y) Ikväll ska jag nog träna & sen får jag se vad som händisch.


suddig bild, aj nåw

 


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback