röd som en tomat

.. japp, nu när jag skulle sminka mig hjälpte knappt de pudert jag la på (y) Har antagligligen brännt mig ännu mer idag, men whatevvööör! Imorse vaknade jag TIO av mig själv! Stack & tränade med linda. Vid tre träffades jag & nilla vid biblioteket, stack in & köpte vatten & gick vidare till stiffes. Åt faktiskt inget, bara satt och va trötta. Sen satte vi oss ute på ballkongen & schtekte. Nu har jag som sagt sminkat mig och ska ta bussen till B-town halv8. Kommer antagligen hem ganska tidigt eftersom jag ska på begravning för farmor imorrn. Klockan 11. Nu får jag se vad som händer fram till jag ska gå till bussen.


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback