nilla är skit-nödig

jag fick tolka det hur jag ville :)
haha jag satt & funderade på vad jag skulle ha som rubrik.. Alltid lika svårt, wellwell. Tisdag idag då, gick upp helt sent, åt. Gick ut i 2 timmar & gick helt ensam, skönt att rensa tankarna. Dessutom va det riiiktigt nice att bara gå i shorts & linne utan att frysa i skuggan eller överhuvudtaget haha. När jag kom hem satte jag mig på ballkongen & åt banan & sallad, dock inte samtidigt he hee. Har faktiskt fått färg! Nu är jag mätt och ska fortsätta på min spotifylista & snart göra smoothie! Imorrn ska jag först träna, sen hjälpa kerstin att städa & shiet. Efter det har förhoppningsvis solen kommit till ballkongen (eftermiddags&kväll-sol = kallt fram till 3) denna sommaren ska jag fantamej bli BRUN!


Kommentarer
Postat av: päääärnillläää

men HAHAHAHA emma :( xD

2010-06-22 @ 20:05:24
URL: http://pernillaolssonn.blogg.se/

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback