mååndaj

Har varit dukig idag! När jag ätit lunch stack jag ut & gick helt random i 50min, när jag kom hem ringde jag natta. Sen stack vi till apoteket & sen biblioteket.. JAG lånade fyyyra böcker, sån nörd haha! När jag kom hem kollade jag lite på oth ♥ efter det lagade jag mat. Köttbullar, makaroner, wookade grönsaker & chilisås - blev riiiktigt gott! Sen blev jag sugen på smoothie så va & handlade precis. Nu sitter jag här & dricker min hallonsmoothie & fixar en ny spotifylista! bort med det gamla, in med nytt!
Ifall någon vill veta, recceptet på hallon smoothie; 1dl vanilj yoghurt, 1dl mjölk & 1dl hallon, går bra med vilka frysta bär som helst. Har ingen mixer här så jag använde elvispens "turbo" & det gick lika bra!


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback