lökig

jag känner mig lökig. Åt precis men är redan hungrig haha. Idag har tränat men va jäätte seg så sket i det efter typ 20min - va besviken på mig själv i flera timmar. När jag kom hem läste jag linas kvällsbok 2 haha sån läsnörd jag blivit! Har läst 273sidor av 300 på 2,5 dagar.. Men den är faktiskt bra, fast weird mellanåt. Sen vid
2 kom solen fram, hann sola i drygt 2 timmar iaf. Men verka inte som jag fick någon färg. Sen kollade jag på freaky friday. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. Nu ska jag käka tuggummi, vill inte lukta vitlök. Hihihi jag vet att du antecknar (a)


känner mig såhär just nu.. Huvudvärk på det med!


Kommentarer
Postat av: Micheliina :3

Söta flicka :')

Din blogg är riktigt tuff, faktiskt :D

2010-06-28 @ 00:39:35
URL: http://michiiiiz.blogg.se/

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback