inte alla festade på midsommar

Igår fjäskade jag massa thihi. Hjälpte till med att rensa jordgubbar, skala potatis, ägg & städa bland annat. Dessutom genom att nt supa mig full, he hee. Åt först här hemma med das gubbs & die tants sen mötte jag upp natta - vi skulle sticka in på konsum men där va stängt, ofc. Men vi klarade oss ändå, hämtade jordgubbar & snodde polka-marabou från skåpet här hemma. Sen hade natta popcorn, chips & dricka hos sig. Satt i hennes ute rum och doppade jordgubbar i smält blockchoklad & hade det mysigt. Mitt i allt ville vi bada i hennes pool så det gjorde vi & dansade runt stången utan stången. Små grodorna, små grodorna är lustiga att se.. kvack kvack. Jätte fint! Sen virade vi in oss i vars en filt kollade vi på linas kvällsbok, haha! Sen satt vi & snacka en stund, stack hem vid ett.






Kommentarer
Postat av: Arvid (:

haha, nice ;D

2010-06-27 @ 10:52:12

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback