gaahh!

Där är något fel med min usb-kabel till kameran, har provat alla usb portar på datorn (12 st) och det funkar inte i någon. Typiskt när jag har massa bilder att ladda upp! men whatevör, de kmmr väl så småning om :)
I fredags hade vi först två personer från ca$h guiden som snacka massa om ekonomi & så. Fick minttabletter (y) på tyskan satt vi ute hela lektionen & chilla, sjöng lite och så. Fick reda på att jag stärkt mitt VG, från "minus" till "plus". Blev klar med examensarbetet på bilden och hade betygsnack på svenskan, VG där med (y). Sen typ 20min kemi, satt ute och gjorde ett korsord, "känner du din lärare". Vid kvart i 2 cyklade jag & natta till burlöv center i bara shorts & linne. Köpte ett par solglasögon, 2läppglans, 2 långa linnen - ett svart & ett blommigt & en kjol för trettio spänn. När vi var på bikbok för att köpa min klänning så fanns den såklart inte. Så jag köpte en på veromoda istället.
Igår va jag och mami på novalund för att köpa skor.. Hade velat ha ett par andra egentligen men de fanns inte, de jag köpte blir säkert skitnajs! När vi ätit på donken sa mamma; ja men vi kanske borde gå in på bikbok & se om klänningen finns där då OCH JA DET GJORDE DEN :D
När vi kom hem bestämmde jag mig för att gå ut, skugga på balkongen men jättefint väder. Ville inte va på stranden själv heller! Så jag tog på mig mina solbrillor och gick en runda på SJU KILOMETER. Ett tag hade jag ingen aning om var jag va ens, bara gick&gick&gick. Vid halv5 när jag kom hem satte jag mig i solen, brände näsan, pannan och lite överallt. Hö Hö.. På kvällen satt jag och nilla på stora lekan, den kullen & hade det mysigt med dricka och godis. Snackade om snor & orangea barn & sådant trevligt haha!
Idag har jag dammsugit, målat brädor - tjänat pengar & suttit i solen med fötterna i blöt, passade på att raka benen så nu känner jag mig som en kvinna igen.
Shiit va långt inlägg haha :o


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback