(#)

älska,älska,älska vädret! Idag har jag vatt superdupermega duuktig, hehe. Vaknade -> tränade vid 11, när jag kom hem duschade jag & sen åt en bit mat. Efter det stack jag, kerstin & mamma ut på en promenix. När jag kom hem ringde jag natta, solade lite. Sen vid 5 stack vi & köpte 1honoungsmelon & en halv vatten melon (30:-) sen cyklade vi vidare mot alnarp, satt där några timmar & schtekte, pratade / åt, myysigt! När jag kom hem skulle das familj äta, sen har jag bara chillat nu på kvällen! Jag lyckades glömma att smörja in mig idag, brände hela huvudet, ''ovanbröstet'' & lite överallt, great! (Y) Imorrn ska jag först träna med linda halv 12, sen sola lite. På kvällen ska jag & nilla till bjärred på "strandfest" med camillalala ♥  Nu ska jag försöka snacka med christopher innan han typ försvinner igen :(


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback