burlövcenter

Dagen spenderades med nattschki på burlövcenter i minst fem timmar! Mer orkar jag inte säga än att det var riktigt trevligt. Även om jag spenderade över 400kr - vilket mamma inte gillade. Men har 330kr kvar iaf! Nu när jag har laddat upp bilderna på mina inköp ska jag ta bort det gamla nagellacket & måla på det jag köpte idag. Sen ska jag & natta gå ut en stund. Sitter och kollar ner på mina armar och jag har lyckats att få fin färg. Hoppas solen kommer fram snart så brännan kan bli ännu bättre!


vit oversize med "tajta" armar och en ficka på bröstet - går ner till över rumpan sedd bakifrån. 75:- från gina


parfym från H&M - 39kr


vit bh med fina detaljer från H&M - 50kr


grå oversize tröja med blåa linjer för 75:- på H&M


ett ''benfärgat'' nagellack & ett ''grundlack'' från depend, köpt på cubus - 2 för 39:-


mobilsmycke - körsbär från ur&penn, 15kr


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback