ändrade planer

har absolut INGET att göra, kan lika gärna blogga lite. Jag får inte kortet imorrn eftersom alijääh inte ska resa förrens på lördag. Så ska först träna sen blir det stranden! På fredag ska jag&mamma åka till varberg & sen vidare till mormor och morfar, blir borta antingen en eller två nätter. Sen ska jag&natta ut till entré någon dag innan dess. Måste fylla på mobilen snart också, har inga pengar & mitt ''kompis'' har gått ut. Funderar på att köra med gratis sms sen istället.. Hade tänkt att ha comviq OCH gratis sms men det kostar aningen föör mycket för att jag ska betala varje månad. Får se hur det blir med det! Lägger upp några av mina favoritlåtar just nu.. Fastän ingen lyssnar på dem

cooler than me - Mike Posner

swing life away - rise against

I belive - Ron Pope

push it - Antonie Montana

I can be - Taio Cruz (alla hans låtar på skivan rokstarr är grymma!)

give it all u got - Lil Jon & Kee

untouched - the veronicas


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback