1 juni

som de flesta vet redan så gick min farmor bort igår, 2månader efter min farfar.
Allting känns så tomt. Jävla cancer :'(

Nu sitter jag här vid datorn hemma hos kerstin, har egentligen mycket mer att skriva av mig om farmor men jag hinner inte det nu. Måste nämligen få ihop en massa åsikter om homosexualitet samtidigt som mina tankar är någon heeelt annanstans. Jag har riktigt ont i huvet, har tatt 2 ipren och sitter och dricker oboy nu. Idag vaknade jag vid 10, sen stack vi och hälsade på Carl. (farmors man) pappa&anders ska till begravningsbyrån imorrn.. Nä nu måste jag rycka upp mig och skriva massa arbeten istället.


dock kaffe i glaset på bilden, men skitsamma haha!

Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback