*

När klockan var ett la jag mig på sängen med lite huvudvärk & brist på saker att göra. Klockan 7 väckte pappa mig & sa att det var dags för mat. Vi började med GI metoden igår & båda har redan tröttnat haha! But we wont back down. Får se om det blir någon förändring eller inte! Tänkte köra ett sånt dära test, eftersom jag inte har något bättre för mig.

S E N A S T E . .

Låt du hörde: I like it - pitbull & enrique iglesias
Film du såg: wild child
Mat du åt: caesar sallad
Kram: pappa, thihi
Puss: camilla i söndags
Känslan: saknad
Resa: varberg
Glädje: när jag kom på att vi flyttar hem på torsdag!
Illska: när jag sa till john att jag va sugen på choklad (får ju inte äta sånt på 4 veckor) & han gick & hämta ett & visade när han åt i camen -.- HAHA !
Dröm: haha den var sjuuk! Skriver inte här haha.
Person du träffade: min bror
Personen du pratade i telefon med: ehmm.. Kommer inte ihåg haha (a)
Personen du fick sms av: viktor
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig ätit där haha..
Gången du var utomhus: när jag åt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ två timmar sen
Saken du köpte: lite tomater haha

A L L M Ä N T

Ska bli skoj:
flytta hem & sen när natta kommer hem, att få träffa henne ♥
Ska inte bli skoj att: kommer inte på något just nu.. Känner mig posetiv! :D
Sparar till: ny mobil.
Pålägg som gäller: Ost, fast äter inte pålägg nu när jag bantar, eftersom bröd = inte bra
Önskar att jag var bättre på: lite allt möjligt
Dagens dryck: VATTEN
Vad saknar du: kärlek
Vad har du gjort idag: sovit typ

Brukar du svära mycket: najjfan haha :)
Hur tidigt stiger du upp: så sent som möjligt om jag inte har något planerat.
Vad ska du göra ikväll: typ.. vet inte
Hur många timmar sover du per natt: så många som behövs, iaf på lovet
Vem är snyggast i världen: JAG :DD nä men nicklas hocker haha!
Vad är det för veckodag: tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: kommer inte riktigt ihåg förra sommarn på så sätt. Men den va chill (:
Favoritplagg i garderoben just nu: JUST NU är det min pappas gamla tröjja som är för stor för mig, fast perfekt.
Längd: lagom :D
Byter gärna garderob med: någon med mycket pengar haha!
Byxa eller kjol: shorts
Senast utlästa bok: vita lögner & nakna sanningar
Mig själv med tre ord (just nu): varken glad/sur, lite lagom varm & huvudvärk
Jag tränar: så ofta jag kan höhö.
Jag ville bli när jag var liten: ballerina haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

awwww :) ikväll ska vi äntligen träffas igen ;D hihi <3

2010-07-16 @ 15:36:11

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback