shopping x2

I tisdags va jag & mina kusiner i malmö & shoppade lite men vi va otaggade eftersom klockan va 5 - de hade jobbat! Så jag åkte ut till burlövcenter med vickii igår med, hittade inte så mycket men ändå mysigt eftersom vi inte träffats på ett tag. Såklart när vi satt & väntade på bussen upptäckte jag att min ginapåse va borta.. Som tur va hade en tjej på din sko sett att det var min!

idag vaknade jag av att mamma skrek, tydligen hade hon hittat en MUUS i soptunnan - Fyyyfan! När jag gick upp vid 1 kollade jag på oth sen städade jag mitt rum - dammsög, rensade bland mitt smink & rengjorde det (haha), plockade upp kläderna från golvet, putsat speglarna osv. Ska fortsätta imorrn för jag har fått mamma & pappas gaderob, så nu har jag TRE egna istället för 1&en halv så det ska rensas och flyttas & ja.. Ska träna med. wiihuu! Får se vad mer dagen erbjuder! 

m i n a   i n k ö p . .


allt är från ginatricot haha! Linnena kostade 50:- /st & smyckena ~ 70:- tsm (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ja har just nu en tävling på min blogg som du gärna får delta i kram

2011-12-22 @ 16:35:53
URL: http://oneandonlyy.devote.se

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback