painted by numbers

wiiihoo, imorrn flyttar vi hem! Kommer antagligen inte ha internet på ett tag så ja.. Bloggpaus it is! Jag vet, jag vet ni kommer sakna mig men sånt är livet hähä. Nu har jag precis duschat & ska kolla om vi har något hemma som jag får lov att äta (får inte ens äta frukt!!) 
update: vi hade inget hemma, får dricka mig mätt på vatten istället & lägga mig tidigt så att jag slipper att lida. HA-HA! Jaja back to.. vad jag nu skrev om. Yrt inlägg haha, but whatevööör! Idag låg jag & solade på ballkongen & hade fläkten på så jag inte dog av värmeslag, min bränna är skit ful haha. SHIIIET VA RANDOM! borde inte blogga nu egentligen, för hyper haha. Viid 8 stack jag & nilla till stranden & badade, HAHA - undrar om jag bottnar här *blubb blubb* HAHAHAA!


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback