ny design

kände att det behövdes en liten somrigare design haha! Har lite kvar att fixa tills jag blir nöjd bara. Idag kom Camilla hem från grekland, wiihu. I've missed her ♥ & nu imorrn lämnar min kära nathalie mig, kommer inte få träffa henne på en vecka minst! (N) Helgen i varberg & i sommarstugan var förövrigt trevlig. Skriver mer om det senare. Idag sov jag lääänge sen stack jag&kerstin till IKEA, sen hjälpte jag till med maten & så. Imorrn ska jag till optikern & kolla synen, hoppas att jag inte behöver glasögon.. Kommer inte passa i det haha!


bild från när jag & natta var ute någon dag förra veckan


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback