nicklas hocker ♥

hahaha tvingade josse & camilla & bror att kolla på massa klipp med honom igår, jag är käääär! Men ja.. Igår så va jag tvungen att gå upp kl. 9 för vi skulle va i malmö "när alla affärer öppnas". Vi skulle kolla efter nya möbler (i 100 olika affärer), hittade en soffa & matsalsbord + stolar. Sen stack vi direkt från ikea till kusinerna. Minus josse för hon va & kolla på bio, hata twilight!! Vi grillade, va ute & hade det mysigt på camillas rum thihi. Nu ska jag hjälpa kerstin genom att dammsuga lägenheten, sen dusha. 12:42 tar jag bussen till vellinge, ska träffa christopher. HADE GÖTT!


nicklas hocker ♥♥♥♥♥


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback