all I needed whas the love u gave

Har inte haft tid eller ork till att blogga de senaste dagarna. Men idag är det iallafall svalt, haha. Igår va hemskt, kunde inte andas p.g.a. min astma & värmen. Bestämmde mig för att gå ut & gå i 2timmar, men nej det va för varmt för att röra sig. Så det blev halva "rundan" istället. Hjälpte kerstin att packa istället & sen kollade vi på wildchild haha! Hon tyckte faktiskt om den. Satt & snackade med john på msn hela kvällen typ. Jag och pappa började med GI metoden igår dessutom. Så jag levde inprincip på vatten, gurka, tomat, ägg & lax. Är tvungen att dricka 2 liter vatten om dagen! I söndags va familjen i veberöd hos alva & resten av familjen, där vi badade, camade med john (HAHA), snackade en hel del allvar, va ute & gick & värmen gjorde oss lite knasiga & flummiga. Trevligt vare iaf (:


Kommentarer

KOMMENTERA!!

vad heter du?
Kom ihåg mig?

Den kommer inte att publiceras men skriv din e-postadress här:

URL/vad heter din blogg? - om du har någon

vad har du på hjärtat? ♥

Trackback